Oldalak

2011. augusztus 15., hétfő

Zóna, dog dancing

Molly állapota sokkal jobban van, amit észrevettem hogy hát szedett fel egy kicsit, úgyhogy majd ha már nem fog szoptatni, fogyókúrára veszem.:) Jó anya, és sok teje van, no problem.:)
Tegnap energiatúltengése volt ( ilyet se gyakran mondok) valahogy le kellettfárasztani, ugyhogy dogdancingeltem vele, átvettük a trükök egy részét, nagyon ügyes, semmit nem felejtett. Bár mostmár "csak" meghajol, fekvés helyett...
Utána pedig gyakoroltam vele 2on2off-t, látszott rajta hogy hetek óta elő sem vettem. Ha pont időben szólok, akkor nagyon királyságos a zónája, egyébként nem.:D
De tényleg elég jó, méterekre előrefutok, onnan tudok neki szólni, csak hát ezt még csiszolni kell. Legközelebb készül majd videó. de ezzel legalább kicsit lefáradt na.:)
Gordonnal egészen jól állok.....DE a séta nem megy. pénteken kivittük (elsőnek vittem ki) és káosz a kutya :)
Rángat,mindenhova megy oda, nem lehet rászólni vagy visszahívni, mert süket. De nem akármilyen szinten. Úgyhogy hosszú út előtt állok.
Terv, nagyon jól lefárasztom Gordont Angievel, labdával, és utána viszem majd ki, igyis fog rángatni, de fáradtabb lessz, Talán majd jobban fog halgatni...meglátjuk........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése