Oldalak

2011. augusztus 30., kedd

IDC 2011

huuu hát ezen is túl vagyok, bármennyirer is sajnálom :-(
Péntek hajnalban indultunk, és hétfő délután értünk haza:)
Eszméletesen jó hétvégét tölthettem el a kedvenc kutyafajtámmal,és tegnap jöttem rá végérvényesen, hogy ez tényleg úgy vagy, ahogyan, és nem "csak egy idézet" : "Dobermannt tartani életformát jelent."
Eddig is odáig voltam a fajtáért, most sikerült ezt fokozni, pedig nem tudtam hogy még lehet. Nagyon sok új embert ismertem meg, találkoztam internetes ismerőseimmel,szóval nagyon jó hétvégém volt:)
Pénteken amint odaértünk, várt a munka, ugyanis szervezőként és segitőként mentünk. Pénteken agyilag sikerült lefáradnom 100%osan^^ Én tettem be a boritékba a sorszámot, bírálati lapot, diplomát... áááá kész agyrém volt, azért 666 nevező volt (nem egyeedül csináltam, de akkor is.........):)
A birálatot és az eredményeket nem szeretném kommentelni, aki ott volt tudja, hogy mennyi fújjolás volt, és mennyire öszhangban voltak a nézők... Megtanultam hoyg egy ilyen nagy versenyre, akarom mondani IDC-re nem éri meg / nem szabad nevezni..
A konferencián megbeszélték, aztán ki is jelentették, hogy 2016ban újra magyarországon lessz az IDC, 2 év múlva viszont világkiállítás DUDAPESTEN!:-)
A szállás az első két éjszakán elviselhető volt... ráadásul gondoljatok bele, Szerbbekkel, és egy Szerb dobermannal kellett megosztanom -.-:D
Képeket nem csináltam, felvételek vannak, de az is lehet hogy a következő bejegyzésbe beteszek pár képet, ha tesz fel egy ismerős:-)
Tömören ennyi.

1 megjegyzés:

  1. Én is kutyákkal foglalkozom ,ha van kedved nézz be hozzzám :www.spanidogs.blogspot.com

    VálaszTörlés