Oldalak

2011. augusztus 7., vasárnap

Mind a hatan jól vannak : )

Molly pénteken, azaz augusztus 5.-én világra hozott 5 gyönyörű és életerős kiskutyát.
az első kettő hajnali fél4-5-körül természetesen jött világra. Utána történt egy "kis" komplikáció, akarom mondani, a 3. kiskutya keresztben volt. Molly csak nyomta volna, emiatt nagyon kimerült. 5 óra várakozás után ( !!!!!!!!! ) végre tudott minket fogadni az orvos.. Őszintén szólva én annak is örültem volna a csak Mollx éli túl.. az orvos meg is mondta hogy a 3. kölyökről sajnos le is kell mondanunk.. a burokban teljesen elvolt zöldülve a víz. És kihangsúlyoznám, hogy MINDANNYIAN élnek és virulnak. Így hát Császármetszéssel megszületett a további 3 kölyök. Molly sokkal de sokkal AKTÍVABB mint azelőtt volt életében. És sokkal de sokkal KAJÁSABB mint azelőtt. Meg kell hogy mondjam ezeknek örülök nagyon. Mind az 5en feketék ( ! ! ! ), van néhányuknak van fehér zoknijuk, és fehér a mellkasuk (-:.
Most ég pár napig az ágyneműtartómban vannak..(persze az kipakolva, és szőnyeg alájuk téva) mert Molly addig nem volt hajlandó elleni, amíg be nem engedtük oda... Én pedig kiköltöztem a nappaliba aludni...:D
Ma kihasználtam az alkalmat, és szimplán klikkereztem Mollyval.. nagyon éhezett egy kis munkára.
Képek hamarosan.

Lassan nekiállok megszerkeszteni egy Molly menüt.

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok és jó egészséget mindannyiuknak! Kíváncsi vagyok a kis kormos töltött hurkazoknikra :D

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük!
    " kis kormos töltött hurkazoknikra :D" hihi,ez aranyos:'))):D
    Folyamatosan informálom majd az olvasóimat:))

    VálaszTörlés