Oldalak

2012. február 18., szombat

Bele kell rázódnom:)

Nem is olyna könnyű újra blogolni mint azt hittem:D
Nem emlékszem, említettem-e az előzző bejegyzésben hogy készülgetünk az Alfa kpára Molyval, de csak akkor ha újra, szokásunkhoz híve, valakiVel eltudunk menni, szóval még nagyon bizonytalan ez az egész..

Nemtudom hogy vagytok vele, de számomra kicsit már unalmas ez az időjárás, ha nem -5 fok van, akkor -15..
Nagyon várom már a tavaszt, akkor sokkal több mindenre van lehetőség.... úúúúúh nem is meséltem:O Angie néhány napja, amikor sétáltattam, (póráz nélkül) előre ment, én meg nem hivtam vissza, ugyan miért, had menjen, és egyszer csak annyit hallok hogy nagy csobbanás, és Angie már a patakban.. nagyon lefagytam.
És amit megtanultam ( again ) hogy Angievel nem lehet úgy elindulni sétálni, hogy előtte nem labdázok vele 10-20 percet, mert ő egy igazi ENERGIABOMBA.. amúgy mostanában nagyon elkanászosodott..
Újabban 2 kutyával kell megosztanom az ágyamat, mert Beni egyre többet alszik velem, és még nem is mondtam hogy Tomi is az én szobámat kedveli:DD mint egy kisállatsimogató ( amúgy Tomi már 10 éves múlt, else hiszem:)))
És hát naná, hogy a másik dolog amiért várom a tavasz, az a kiállításszezon kezdete:DD húúúúúúúúú:PPP
Csak most szembesültem vele:)

Kétség sem fér hozzá hogy a teljesség igénye nélkül írtam ezt a blogot (szégyellem), és erre is lehet majd számítani, most valami oknál fogva ez vall rám.
Csak hogy felkészítsem az olvasóimat( ha vannak:D )
További szép hétvégét:):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése