Oldalak

2011. július 28., csütörtök

Visszatekintés.


Ma kutakodtam kicsit a dobermann történetében....

Ime az első törzskönyvezett dobermann :

Ez igen, szerintem nagyon érdekes... a füle...:S
1989-es.. azért érdekes hogy miléyen rég óta fent áll a fajta, és ahhoz képest szerintem nem egy túltenyésztett..:)













1909:
 
Neki legalább dobermann alakja van :) Akkor is, de még a maiakhoz képest is nagyon elegáns ..:)

1965:

Alakul.:) zép füle van, nekem kifejezetten tetszik, a fejét leszámitva:D
Azt megjegyezném hogy ez a kutya ( Brandendorf's periwinkle ) 13 azaz TIZENHÁROM champion utóddal rendelkezik. :-)

1969: egyik kedvencem Brandendorf's Bold Venture *-*
( apja Periwinkle )

Ez igen, ő már nagyon tetszetős. Nemcsoda hogy amerika és Kanada championja.

A többi kutyáról nem sok képet találtam, de a könyvebn még egy dobermann ""Pásztorkutya"" is szerepel....: )
Nagyon jó végiglapozni a könyvet, megnézni a mai dobermann állományt, a vetélytársakat.. a kenneleket..:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése